Direct Mail kampagner

Skal du udsende en Direct Mail kampagne, kan vi hjælpe dig gennem hele processen. Vi har mange års erfaring med Direct Mail og databaseprint og kan levere alle de ydelser der skal til for at din Direct Mail bliver en succes.

Modtagere, adressevask og Robinsonlisten (læs mere)

Modtagere (leads)
Hvis du ikke allerede har en liste med modtagere eller hvis du ønsker at tilføje flere, kan vi hjælpe dig med at finde modtagere inden for specifikke brancher og fagområder.

Adressevask
Adressevask kan være nyttigthvis din modtagerliste ikke er helt ajourført. Med en adressevask kontrolleres din liste for firmaer/personer der måtte være flyttet, have ændret adresse m.m.

Robinsonlisten
Her er tale om en vigtig ting, når vi snakker Direct Mail. At sende en kampagne ud til en reklamebeskyttet virksomhed eller person, kan blive dyrt. Men bare rolig, vi kan hjælpe med at tjekke dine data op imod Robinsonlisten.

Adresseflet og variabel data (læs mere)

Adresseflet
Hvis du sender os en fil med modtagerne til din Direct Mail kan vi lave adresseflet.

Variabel data
Hvis du ønsker at gøre din Direct Mail mere personlig, kan vi også tilbyde et væld af muligheder, så alle dine Direct Mails bliver individuelle og personlige. Læs mere under "Personaliseret markedsføring".

Kuvertering og forsendelse (læs mere)

Kuvertering af Direct Mail kampagne
Med vores kuverteringsanlæg kan vi også hjælpe med kuverting af din Direct Mail. Vi kan kuvertere i kuverter fra M65 og op til C4p. Vi kan også stå for tryk af dine kuverter. Læs mere om kuvertering af Direct Mail under "Kuvertering og forsendelse".

Forsendelse
Med mange års erfaring i tryk og udsendelse af Direct Mail har vi også stor kendskab til forsendelsen. Her er der ofte store penge at spare ved at kende til de forskellige muligheder. Skal du sende ud som et A-brev, et B- eller C-brev, en DM-kampagne eller andet? Skal din kampagne ud med Posten eller kan det bedre betale sig at vælge en anden forsendelsesleverandør? Tag os med på råd, så du får den bedste pris.

 

Eksempel på direct mail-kampagne for Julemærke fonden

Individuel modtager på postkort
Personaliseret diplom
© Casanta ApS